«Ny» stokk til saueren

For en tid tilbake laget jeg meg en karbonfiber stokk til min Sauer 202. Siden dette var mitt første forsøk på dette, ble det en del epoxy på overflaten og jeg fikk ikke frem karbonfibrene i overflaten. Dette gjorde at jeg bare farget den svart. Nå har malingen begynt å flasse av og jeg tenkte jeg skulle prøve en ny type finish. Jeg fant matter med det rette utsene og i går så kom det i posten. Disse mattene har lim på undersiden og blir meget myke ved oppvarming.

Dette var utstyret jeg brukte.

Først brukte jeg neglelakkfjerner for å rengjøre den gamle stokken før jeg startet å lime på matten. Totalt tok arbeidet ca en time. Hvor holdbart dette blir vet jeg ikke enda, men det var ikke en stor investering og jeg vil si meg fornøyd med resultatet.

Dette innlegget ble publisert i Nyheter.

Legg igjen en kommentar